Frigidaire Fac125t1a13 to serwis oferujący szeroki zakres urządzeń Frigidaire. Urządzenia wyposażone są w wyjątkowe funkcje, które ułatwiają codzienne użytkowanie i dostarczają więcej mocy. Dane techniczne serwisu obejmują m.in. zakres temperatur chłodzenia i zamrażania, pojemność i typy składników, a także możliwości sterowania. Urządzenia są także wyposażone w bezpieczniki i systemy ochrony, aby chronić je przed uszkodzeniami i zapewnić bezpieczeństwo. Serwis Frigidaire Fac125t1a13 jest również wyposażony w wydajny system chłodniczy, który zapewnia optymalną wydajność i oszczędność energii.
Ostatnia aktualizacja: Dane techniczne serwisu Frigidaire Fac125t1a13
Prosty element zawieszenia, który się często psuje – wymiana łącznika stabilizatora Co 90 tys. km
Toyota to japoński producent samochodów osobowych i użytkowych, jeden z największych na świecie. Firma istnieje od 1918 roku, a motoryzacją zajęła się w 1933 roku. Toyota Motor Corporation, bo tak brzmi pełna nazwa firmy, ma siedzibę na terenie Japonii i wiele oddziałów na terenie kilkunastu państw świata – w Azji, Europie i Ameryce Północnej. Samochody Toyoty cenione są za bardzo wysoki poziom niezawodności. Firma jest też prekursorem i światowym liderem w dziedzinie napędów hybrydowych. Najpopularniejszym modelem w historii firmy jest Corolla, najliczniej produkowane auto kompaktowe świata. Wiele modeli jest sprzedawanych tylko na określonych rynkach, np. w Japonii, Europie i USA. Poza Corollą, najpopularniejsze modele Toyoty to Yaris, Avensis, RAV4 i Hilux. Najbardziej popularne modele Toyota– plan serwisowy i płyny eksploatacyjne
1. TOYOTA AURIS/COROLLA (od 2007) 1. 4 VVT-i (97KM) – benzyna
PLAN SERWISOWY:
Co 15 tys. km lub co rok
Co rok
Co dwa lata
Co 30 tys. km
Co 60 tys. km
Co 90 tys. km
Co 100 tys. km
OLEJE I PŁYNY EKSPLOATACYJNE – SPECIKACJE I ILOŚCI:
2. TOYOTA AVENSIS III 2. 0 D-4D (126 KM) – wysokoprężny
PLAN SERWISOWY:
Co rok lub co 15 tys. km
Co rok
Co dwa lata
Co 30 tys. km
Co 30 – 60 tys. km
Co 60 tys. km
Co 90 tys. km
Co 100 tys. km
Co 195 tys. km lub co 10 lat
OLEJE I PŁYNY EKSPLOATACYJNE – SPECIKACJE I ILOŚĆ:
Czytaj więcej
3. TOYOTA YARIS II 1. 0 (70 KM) benzynowy
PLAN SERWISOWY:
Co 15 tys. km lub co rok
Co dwa lata
Co 30 tys. km
Co 60 tys. km
Co 60 tys. km lub co 4 lata
- Kontrola luzów zaworowych, regulacja w razie potrzeby (głośna praca)
Po 10 latach
- Kontrola stanu poduszek powietrznych, kolejne co 2 lata
OLEJE I PŁYNY EKSPLOATACYJNE – SPECIKACJE I ILOŚCI:
- Olej silnikowy – 3, 1 l - API SL/SM / ILSAC – SAE 5W-30 / SAE 10W-30
- Płyn chłodniczy – 4, 5 l - koncentrat Toyota SLLC
- Olej do ręcznej skrzyni biegów – 1, 7 l - API GL4 75W-90
- Płyn hamulcowy – DOT4
- Płyn do sprzęgła – DOT4
Typowe usterki w popularnych samochodach Toyota
1. TOYOTA AURIS / COROLLA (od 2007) 1. 4 VVT-i (97KM) – benzyna
- Awarie cewek zapłonowych po dużych przebiegach. Awaria objawia się osłabieniem auta i szarpaniem przy przyspieszaniu oraz samoistnym, w czasie jazdy. Tolerowanie awarii prowadzi do zniszczenia katalizatorów. Wymiana cewek w warsztacie jest prosta i szybka.
- Łatwy do zarysowania lakier
- Rdza na progach
2. 0 D-4D (126 KM) – wysokoprężny
- Uszkodzenia tulei cylindrów po przebiegu 150 tys. km
- Typowe dla silników Diesla drogie usterki – wtryskiwacze, dwumasowe koło zamachowe, turbosprężarka, zawór EGR. Wysoki koszt części zamiennych.
- Problemy z nietrwałymi uszczelkami drzwi
- Awarie centralnego zamka
3. 0 VVT - I (69 KM) benzynowy
- Awarie zautomatyzowanej skrzyni biegów objawiające się szarpaniem w czasie jazdy. Trzeba jak najszybciej odwiedzić warsztat. Wersja ze zautomatyzowaną skrzynią jest dość rzadka na rynku.
- Awarie czujników ABS
- Problemy z działaniem elektrycznie sterowanych lusterek
- Nietrwałe uszczelki w drzwiach
Czytaj więcej
Jak dobrze kupić samochód używany w USA?
Kliknięcie tego linku spowoduje opuszczenie oficjalnej witryny Royal Philips Healthcare (“Philips”). Wszystkie linki do witryn internetowych będących własnością osób trzecich, które pojawiają się w tej witrynie, są udostępniane wyłącznie dla Twojej wygody. Wszelkie linki kierujące do innych stron nie stanowią akceptacji takiej innej strony i Philips nie wyraża żadnej opinii ani gwarancji w stosunku co rzetelności, terminowości lub czy odpowiedniego charakteru treści zawartych na jakiejkolwiek stronie, do których link znajduje się na witrynie i nie przyjmuje żadnej wynikającej z tego tytułu odpowiedzialności.
Rozumiem
You are about to visit a Philips global content page
Continue
You are about to visit the Philips USA website.
Rozumiem
Dane podstawowe
Firma przedsiębiorcy:
BARTŁOMIEJ KADEJA ABK SERWIS BIURO USŁUG I EKSPERTYZ TECHNICZNYCH
Forma prawna:
CEIDG - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
Do pobrania
Wypis z CEIDG stan na dziś
Dane kontaktowe rejestrowe
Adres poczty elektronicznej:
bartekk@fotoserwis. krakow. pl
Adres strony internetowej:
Dane adresowe
Stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej:
Ulica:
ul. Gabrieli Zapolskiej
Dodatkowe stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej:
Klasyfikacja działalności
Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych
Produkcja instrumentów optycznych i sprzętu fotograficznego
Wykonywanie instalacji elektrycznych
Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych
Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzonaw wyspecjalizowanych sklepach
Pozostałe badania i analizy techniczne
Dane dodatkowe
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej:
Data zawieszenia wykonywania idywidualnej działalności:
-
Data wznowienia wykonywania indywidualnej działalności:
Data zaprzestania wykonywania działalności gospodarczej:
Data wykreślenia wpisu z rejestru:
Małżeńska wspólnota majątkowa:
tak
Spółki cywilne, których wspólnikiem jest przedsiębiorca
Informacje dotyczące upadłości/postępowania naprawczego/postępowania restrukturyzacyjnego
Informacje o koncesjach, zezwoleniach, licencjach oraz wpisach do rejestrów działalnościregulowanych